Harde tepels op kantoor

De oorzaak is minder spannend dan je wellicht dacht, of gehoopt had. Ik bedoel van de kou. Van de airco wel te verstaan. Het klimaat in de kantoortuin staat gelijk aan de lente in Nederland. Sommige zitten het liefst met de winterjas aan en anderen zitten met een zweetnaad. Ik ben serieus benieuwd hoeveel onenigheid op de werkvloer ontstaat door het kantoorklimaat.

Merel zit met haar zomertopje aan, met harde tepels, te vernikkelen van de kou, en de heren, die niet in korte broek mogen vanwege huisregels, zitten met een zweetnaad, omdat de airco uit moet vanwege de harde tepels van Merel.

Waar leg je de grens hè. En wie durft deze te trekken. Het kan snel uitmonden in een  verhitte discussie 😏

“In de warmte kan ik mij niet concentreren, heb jij dat niet”, ….

Nou, ik weet niet of dat bij mij perse aan de temperatuur ligt.

 

“Mijn hand is gewoon steenkoud hè”…..

Nja…dan ga ik er meestal even op zitten.

 

“Ik voel de hele tijd zo’n koude wind in mijn nek”….

Heeh, beter dan de warme adem van je leidinggevende.


Mooi man, zo’n kantoortuin.